Painettu sana pitää pintansa pienyrittäjän markkinoinnissa

Painetulla lehtimainonnalla on yhä paikkansa – SattumankauppaForssan yrittäjä Mervi Latvala uskoo näkyvyyden voimaan.

Mervi Latvala pitää näkyvyyttä paikallislehdessä merkittävänä.

– Yritykseen täytyy uskoa koko sydämellään. Lehti – ja diginäkyvyyttä tarvitaan vaikka olisi kuinka hyvä ja viidakkorumpu toimisi, toteaa kokenut yrittäjä Mervi Latvala.

Latvalan kierrätyssisustuskauppa on monelle forssalaiselle tuttu – kuten myös useammalle Kotiseutulaisen lukijalle. Yrityksen säännöllinen, käyntikorttimainos toimii muistutuksena: täällä ollaan! Heinäkuun lehdessä julkaistu juttu SattumankauppaForssan 1-vuotisjuhlasta toi myös lisää huomiota.

– Asiakkaat ovat kertoneet bonganneensa meidät lehdestä. Erityisesti vanhempi ikäpolvi seuraa Kotiseutulaista tarkasti, ja kesäisin myös osa mökkiläisistä löytää meidät sen kautta, Latvala summaa. Latvalan mukaan painettu lehti tarjoaa rauhoittavan vaihtoehdon digitulvalle ja kokee Kotiseutulaisen olevan yrittäjäystävällinen ja tärkeä media alueella.

– Lehti kertoo napakasti usean paikkakunnan asioista ja nostaa esiin paikallisia yrityksiä sekä tapahtumia. Se palvelee sekä lukijoita että meitä yrittäjiä. Lehden ääreen pysähdytään, vaikka kahvikupposen kanssa. Se jää mieleen ja siihen voi palata. Lehtinäkyvyys on yhtenä tekijänä vaikuttanut positiivisesti myös yrityksen tulokseen, Latvala vahvistaa hymyillen.

Teksti ja kuva: Pauliina Withanage

Kaikki artikkelit

Siirry takaisin sivun alkuun