Kyläsepän teatterissa tavataan!
Tänä vuonna elimme kevään epävarmuudessa, saammeko kesäksi mitään valmiiksi.
Näytelmän aihe lopulta löytyi, mutta mistä näyttelijät? Sehän on osa teatterin tekemisen viehätystä, ettei mikään ole koskaan varmaa. Ja kuten monina vuosina aiemmin, lopulta kaikki loksahti paikoilleen.
Kyläsepän teatterin näytelmä tänä kesänä on yhdistetty kesäinen tarina, jännitysnäytelmä ja komedia. Tarinasta löytyy siis jotain jokaiselle.
Näyttelijöitä on 7, rooleja 8. Osa näyttelijöistä on ennenkin nähty Kyläsepän lavalla, muutama on kokonaan untuvikkoja teatterin maailmassa. Hienosti he kaikki ovat osaansa sujahtaneet ja kaikki tekevät varmaan parhaansa siinä että katsojilla on nautittava teatteriesitys.
Suuri mahdollisuus on, että tämä on Kyläsepänteatterin viimeinen esityskausi. Teatterin nykyiset vetäjät muuttavat alueelta pois eikä uusista asukkaista ole vielä tietoa. Nyt siis kannattaa todella tulla katsomaan vielä kerran Kyläsepän teatterin esitystä. Takaamme teille nautittavan elämyksen, tervetuloa!



